SL-3E

 
SL-3E
Acumulador Junkers
SL-3E   Acumulador per a calderes de gas i gasoil

Els acumuladors Junkers estan fabricats en acer i posseeixen un termovitrificado i esmaltat la qual cosa ofereix la màxima qualitat de l'aigua i al seu torn protegeix l'acumulador enfront de la corrosió. A més d'un aïllament en escuma rígida de poliuretà que redueix les pèrdues tèrmiques i per tant eleva la capacitat d'emmagatzematge i subministrament.

Per a facilitar la instal·lació del dipòsit a la caldera, se subministren Kits de connexió que permeten un muntatge ràpid i senzill.

Els acumuladors poden ser horitzontals o verticals, amb capacitats des de 135 l a 300 l. Els models horitzontals estan pensats per a ser instal·lats sota la caldera, oferint un disseny del conjunt caldera-dipòsit elegant i compacte.
 
  • Acumulador intercanviador horitzontal amb superfície interior termovitrificada.
  • Per a ser combinats amb les calderes de gasoil Suprapur-O i Suprastar-O.
  • Control i gestió del funcionament de l'acumulador, amb els sistemes de regulació EMS.
  • Desinfecció tèrmica mitjançant regulació (EMS).
  • Acumuladors aïllats amb escuma rígida de poliuretà (PUR) sense CFC adherida directament a l'acumulador.
  • Es lliuren els kits de connexió de a.c.s en els acumuladors que se subministren amb les calderes.
  • Protecció catòdica mitjançant ànode de magnesi incorporat.
  • Inclosos peus de reglatge per a regulació en altura.
  • Capacitats d'aigua disponibles: 135, 160, 200 i 300 litres.
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat
... ...
Registrar-se





... ...