SK -5ZB

 
SK -5ZB
Acumulador Junkers
Gamma de 160, 200 i 300L
SK-5ZB Acumulador per a calderes dempeus a gas i gasoil

Els acumuladors Junkers estan fabricats en acer i posseeixen un termovitrificado i esmaltat la qual cosa ofereix la màxima qualitat de l'aigua i al seu torn protegeix l'acumulador enfront de la corrosió. A més d'un aïllament en escuma rígida de poliuretà que redueix les pèrdues tèrmiques i per tant eleva la capacitat d'emmagatzematge i subministrament.

Per a facilitar la instal·lació del dipòsit a la caldera, se subministren Kits de connexió que permeten un muntatge ràpid i senzill.

Els acumuladors poden ser horitzontals o verticals, amb capacitats des de 135 l a 300 l. Els models horitzontals estan pensats per a ser instal·lats sota la caldera, oferint un disseny del conjunt caldera-dipòsit elegant i compacte.
 
  • Acumulador intercanviador vertical d'acer esmaltat.
  • Per a ser combinats amb les calderes de gas i gasoil Suprapur, Suprapur-O i Suprastar-O.
  • Connexions hidràuliques en la part posterior.
  • Connexió de recirculació.
  • Accés per a manteniment en la part superior en els models de capacitats de 160 i 200 l i frontal en el model de 300 l.
  • Protecció catòdica mitjançant ànode de magnesi aïllat incorporat.
  • Sensor de temperatura subministrat.
  • Aïllament en escuma rígida de poliuretà (PUR)
  • Es lliuren els kits de connexió de a.c.s. en els acumuladors que se subministren amb les calderes.
  • Capacitats d'aigua disponibles: 160, 200 i 300 litres.
 
acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat
... ...
Registrar-se





... ...